niedziela, 29 grudnia 2013

Prolog

Nie zawsze w życiu musi się dobrze układać.
Czasem dzieją się rzeczy o których nawet nie śniliśmy.
To właśnie stało się w życiu Justina i Vanessy.
Wszystko obróciło się o 180°.  Prawdziwi przyjaciele zostali z nimi, inni odeszli. 
Większość nazwała ich głupcami , którzy chcą zepsuć swoje życie. Jednak oni sami wiedzieli, że to co ich łączy to nie tylko ta sama matka czy ojciec, to miłość, nie taka między rodzeństwem. Nie łączyło ich uczucie które darzy siostra brata, łączyła ich miłość prawdziwa, namiętna, łapczywa.
Rodzice wstydzili się prawdy jaka miała miejsce w ich domu. Bali się co powiedzą inni, a najbardziej obawiali się że ich dzieci zrobią jakąś głupotę, którą potem będą żałować.
Oboje za wszelką cenę chcieli zniszczyć to co rodziło się między Justinem a Vanessą.
Być może udałoby się im gdyby nie fakt że sami zaczęli rujnować swoje małżeństwo. 
Później wszystko poszło jak za skinięciem palca. 


Rozwód 


Wyprowadzka


Rozdzielenie Justina z Vanessą


Matka wpadła w depresje.


Ojciec stał się nieobliczalny.


Nie wiedzieli jak sobie poradzą, nie wiedzieli gdzie się podzieją. 
Jedyną rzeczą jaką byli pewni była ich miłość i tylko dzięki niej wiedzieli że muszą być razem...

________________________________________

No i mamy Prolog, mamy nadzieje że zaciekawił was początek tej historii ;)
Pierwszy rozdział postaramy się dodać jak najszybciej.

4 komentarze:

  1. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam... Vanessa i Justin są rodzeństwem? I się kochają tak jak normalnie chłopak dziewczynę? :o Troszeczkę patologiczne ;o Ale, czekam jednak na dalszy rozwój sytuacji, zobaczymy co będzie dalej, czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co będzie dalej.Może okażę się że wcale nie są rodzeństwem, cóż będę czytać, czekam na rozwój akcji. Na razie zapowiada się ciekawie.Nigdy jeszcze nie czytałam takiego opowiadania z taką fabułą, a czytałam już spoko opowiadać.Mam nadzieje, że będzie ciekawie :)

    zapraszam na mojego bloga,z opowiadaniem :)))
    http://opowiadanie-all-bad.blogspot.com/
    jak na mojego prywatnego bloga :)
    http://be4youu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuchnu, ale mnie cholernie zaciekawiłaś *.* Rodzeństwo z patologiczną miłością.........Uwielbiam i obserwuję ^^ Czekam :* i zapraszam :3 http://j-j-m-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń